mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

ابزار بیگ رد

ابزار بیگ رد 

خرید ابزار بیگ رد

شرکت متعهد و یکپارچه ابزار بیگ رد در شانگهای چین، فعالیت خود را در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی انجام می‌دهد. ابزار آلات این شرکت تمامی زمینه‌های طراحی، توسعه، تولید و فروش تجهیزات لجستیک را به طور کامل پوشش می‌دهد. گروه محصولات الکتریکی این شرکت با این نام در بازار جهانی شناخته شده است.

این کارخانه بیگ رد در سال ۱۹۵۴ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات لجستیک، جک‌های هیدرولیک، جعبه ابزار و ماشین‌های کشش آسانسور شناخته می‌شود. امروزه تمامی این کارخانجات به یکی از مهم‌ترین مراکز تولید در چین تبدیل شده‌اند.

این شرکت بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارمندان متعهد و فعال دارد، که بیش از ۵۰۸ نفر از آنها کارشناسان فنی هستند. مساحت کارخانه BIG RED بیش از ۷۰ میلیون مترمربع است و مساحت ساختمانی آن تقریباً به ۳۰ میلیون مترمربع می‌رسد. درآمد سالانه کارخانه به ۳ میلیارد RMB رسیده است.

محصولات اندازه‌گیری: اینسایز

در سال ۱۹۹۷، کمپانی ابزار بیگ رد توسط سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ تأیید شد. محصولات این شرکت به افتخار "دو بار" در جهان شناخته شده‌اند، یکی از آنها در قاره آسیا. گروه BIG RED کیفیت محصول را به عنوان پایه و اساس توسعه اقتصادی خود می‌داند.

این گروه در طول سال‌ها مختلف تغییرات زیادی داشته است. همیشه کیفیت ابزار آلات و استراتژی‌های فروش برای توسعه شرکت مهم بوده و به سیاست "کیفیت، طراحی نوآورانه، تولید با کیفیت، ارائه محصولات و خدمات درجه اول به مشتریان جهانی" پایبند بوده است. ابزار بیگ رد به دلیل توجه به نیازهای مشتریان، در خارج از کشور خود هم شهرت دارد.

  • ۰۳/۰۲/۰۸
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی