mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت سختی‌سنج و پایه اینسایز

سختی‌سنج‌ و پایه اینسایز (Insize) ابزارهایی دقیق و باکیفیت برای اندازه‌گیری سختی مواد مختلف مانند لاستیک، پلاستیک، فلزات و سایر مواد هستند. این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف با کاربردهای متنوع عرضه می‌شوند، اما رایج‌ترین آنها برای سختی‌سنجی مواد نرم مانند لاستیک و پلاستیک از نوع Shore A و Shore D هستند.

ابزار آسیمتو

سختی‌سنج Shore A و Shore D برای اندازه‌گیری سختی لاستیک و پلاستیک استفاده می‌شوند. برای انجام تست سختی به یک پایه نیاز داریم تا بر اساس استاندارد، وزن مشخصی از نیرو را به نمونه توسط سختی‌سنج وارد کنیم. پس از اعمال فشار بر نمونه، بالاترین مقدار را برای اولین بار بخوانید یا زمان‌بندی را تنظیم کنید تا مقدار دوم را به دست آورید.

گیج بلوک آسیمتو

پایه‌های اینسایز برای افزایش دقت و تکرارپذیری اندازه‌گیری‌های سختی‌سنج طراحی شده‌اند. این پایه‌ها به عنوان یک ابزار مکمل برای سختی‌سنج‌ها استفاده می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهند که نیروی اعمالی بر نمونه همواره ثابت و مطابق با استانداردهای صنعتی باشد. قیمت سختی‌سنج و پایه اینسایز را در فروشگاه اینترنتی مهد ابزار پیگیری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.

  • ۰۳/۰۴/۱۳
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی