mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت خرید جعبه راپورتر آسیمتو

گیج بلوک یا راپورتر زاویه برای بررسی زوایا توسط ابزارسازان استفاده می‌شود. این ابزار از ۱۸ پارچه با زاویه‌های ۱ تا ۴۵ درجه تشکیل شده است و تمامی اعداد به یک زاویه مکمل اشاره می‌کنند. بلوک اندازه‌گیری به عنوان بلوک‌های مرجع یا بلوک‌های JO شناخته می‌شود و در مجموعه‌ای از بلوک‌ها با طیف وسیعی از طول‌های استاندارد عرضه می‌شوند.

ابزار اینسایز

جعبه راپورتر آسیمتو ابزاری است که مجموعه‌ای از گیج بلوک‌ها یا بلوک‌های مرجع را در خود جای می‌دهد. این جعبه‌ها به منظور حفاظت و نگهداری از بلوک‌های دقیق طراحی شده‌اند و اغلب از موادی مانند چوب یا پلاستیک مقاوم ساخته می‌شوند. استفاده از جعبه راپورتر در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی به حفظ دقت و صحت بلوک‌های اندازه‌گیری کمک کرده و عمر مفید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

ساعت اندیکاتور اینسایز 

ویژگی‌های جعبه راپورتر آسیمتو شامل حفاظت از بلوک‌ها, سازماندهی و دسترسی آسان, نشان‌گذاری دقیق, ترازبندی دقیق, قابلیت حمل و نقل بیان شده است. جعبه‌های راپورتر معمولاً دارای دستگیره یا بخش‌هایی برای حمل و نقل آسان هستند، که به متخصصان و ابزارسازان اجازه می‌دهد ابزارهای خود را به راحتی به محل‌های مختلف حمل کنند. قیمت این دستگاه را در فروشگاه مهد ابزار پیگیری کنید و از خرید خود اطمینان داشتیه باشید.

  • ۰۳/۰۴/۱۴
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی