mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت خرید صفحه صافی آکاد

صفحه صافی جزو تجهیزات اساسی آزمایشگاه‌های اندازه‌گیری و کارگاه‌های ساخت است. این وسیله در کارگاه‌های ساخت و قالب‌سازی به عنوان سطح مبنا برای انجام عملیات خط‌کشی روی قطعات، کنترل تختی سطوح، کنترل مدور بودن میله‌ها، اندازه‌گیری قطعات کار و همچنین در آزمایشگاه‌های اندازه‌گیری به عنوان سطح اساسی برای انجام عملیات اندازه‌گیری و استقرار قطعات کار، کاربرد دارد.

ابزار اینسایز

جنس صفحه صافی‌ها از فلزی یا غیر فلزی تولید می‌شوند. نوع فلزی آنها از چدن خاکستری ساخته می‌شود که به حالت متراکم ریخته‌گری شده و با عملیات براده‌برداری سطح آن‌ها پرداخت می‌شود. نوع فلزی در کارگاه‌ها و عملیات بازرسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع غیر فلزی، یعنی صفحه صافی‌های گرانیتی که از کیفیت سطح و دقت بالایی برخوردارند و در برابر سرما، گرما و رطوبت بسیار مقاوم هستند، در آزمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته عیب این صفحه صافی‌ها شکننده بودن آن‌ها است.

ساعت اندیکاتور اینسایز

شکل و ساختمان صفحه صافی‌ها با مقطع مربع یا مستطیل ساخته می‌شوند و برای اینکه سبک و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند، پشت آن‌ها را توخالی طراحی می‌کنند. همچنین پشت آن‌ها را شبکه‌بندی می‌کنند تا تغییر شکل ندهند. نحوه استقرار صفحه صافی‌ها ممکن است با پایه یا بدون پایه باشند. در نوع بدون پایه، مستقیماً روی محل مورد نظر قرار می‌گیرند، اما در نوع پایه‌دار، که عموماً دارای سه پایه و گاهی پنج پایه هستند، روی پایه‌ها مستقر می‌شوند.

  • ۰۳/۰۴/۱۴
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی