mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت خرید کولیس ورنیه آسیمتو

کولیس یک ابزاری برای اندازه گیری دقیق قطر و طول داخلی، خارجی و عمق مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کاربرد های بسیار وسیعی در مهندسی، پزشکی و صنایع مختلف می باشد. کولیس ورنیه از معروفترین نوع کولیس می باشد و در بیشتر کارگاه ‌ها و آزمایشگاه‌ ها از این کولیس استفاده می‌شود. مخترع این کولیس، ریاضی‌دانی به نام کولیس ورنیر بوده است و مقیاس ورنیر را ابداع کرد که در این نوع کولیس هم استفاده می‌شود.

ابزار اینسایز

کولیس ورنیه آسیمتو برای اندازه‌گیری قطر داخلی یا خارجی اجسام مناسب می باشد، زیرا دهانه‌ های آن به راحتی به صورت ثابت قرار می گیرد و بیشتر کولیس‌های ورنیر تا ۳۰ سانتی‌متر را با دقت دو صدم میلی‌ متر اندازه ‌گیری می‌کنند و دیگر اینکه قابلیت اندازه‌ گیری قطر داخلی، قطر خارجی، عمق و گام را نیز دارند. قیمت کولیس ورنیه را در سایت مهد ابزار پیگیری کنید و از خرید خود مطمئن باشید.

کولیس های ورنیه، دیجیتال و عقربه ای می توانند ابعاد داخلی و خارجی را اندازه گیری کنند و برای اندازه گیری هر کدام از فک مخصوصی استفاده می شود. کولیس ورنیه دارای قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق می باشد و همین دلیل دارای محبوبیت بالایی می باشد و در موارد زیادی از آن استفاده می کنند.

ساعت اندیکاتور اینسایز

کولیس های ورنیه آسیمتو انواع مختلفی دارند و دارای ویژگی های خاص خود هستند. این محصول، یک نوع ابزار اندازه گیری می باشد و می تواند ابعاد داخلی، خارجی و عمق یک جسم را اندازه گیری کند و به دو دسته فک ثابت و متحرک تقسیم می شوند و فک متحرک دارای قابلیت اندازه گیری دقیق تا یک صدم میلی متر می باشد.

  • ۰۳/۰۴/۱۴
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی