mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

خرید سختی‌سنج لاستیک اینسایز

سختی‌سنج لاستیک آسیمتو ابزاری دقیق و باکیفیت است که برای اندازه‌گیری سختی مواد نرم مانند لاستیک و پلاستیک طراحی شده است. این سختی‌سنج از نوع Shore A و Shore D می‌باشد و برای اندازه‌گیری سختی لاستیک‌های نرم (Shore A) و لاستیک‌های سخت‌تر یا پلاستیک‌های نیمه‌سخت (Shore D) به کار می‌رود.

سفارش ابزار کارگاهی بیگ رد

سختی‌سنج آسیمتو دارای صفحه نمایش واضح و خوانا است که نتایج اندازه‌گیری را به صورت دقیق نمایش می‌دهد. طراحی ارگونومیک این ابزار باعث راحتی استفاده و کاهش خستگی دست در هنگام کار می‌شود. همچنین، این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده که امکان صفر کردن صفحه نمایش و تنظیمات اولیه به آسانی فراهم است.

گیج بلوک آسیمتو

یکی از ویژگی‌های برجسته سختی‌سنج آسیمتو دقت و تکرارپذیری بالای آن است. این ابزار از مواد با کیفیت ساخته شده و دارای مقاومت بالایی در برابر سایش و خرابی می‌باشد. استفاده از این سختی‌سنج به‌ویژه در صنایع خودروسازی، تولید قطعات پلاستیکی و لاستیکی، و همچنین در آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه بسیار مفید است.

  • ۰۳/۰۵/۰۸
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی