mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت بورگیج آنالوگ اینسایز

انواع مختلف گیج سیلندر بر اساس چند معیار از یکدیگر تفکیک می‌شوند. یکی از این معیارها ظرفیت اندازه‌گیری یا سایز بورگیج‌ها است که به‌صورت استاندارد در بازه‌های مختلف وجود دارد. به عبارت دیگر، هر مدل بورگیج یک بازه مشخصی را اندازه‌گیری می‌کند و برای محاسبه قطر استوانه و سیلندرهای مختلف باید بورگیج مربوط به آن بازه را تهیه کرد. به‌عنوان مثال، بورگیج 6 - 10 میلی‌متر تنها برای سطوح و قطرهای 6 تا 10 میلی‌متر کاربرد دارد و این ظرفیت اندازه‌ها تا سایزها و مدل‌های بزرگتر مانند 250 تا 500 میلی‌متر نیز وجود دارند.

مشاهده ابزار دقت آکاد

برخی برندها با ارائه پایه و رابط اتصال جداگانه بزرگتر و فک حجیم‌تر، امکان اندازه‌گیری قطر داخلی تا بازه 700 تا 1000 میلی‌متر (بورگیج 1 متری) را هم فراهم کرده‌اند. با تغییر بازه اندازه‌گیری، گام‌بندی و دقت محاسبه هر مدل نیز متفاوت خواهد بود. در داخل جعبه هر سایز بورگیج، سری‌های با سایز متفاوت و حلقه‌های تنظیم فک میلی‌متری قرار دارد که برای محاسبه هر اندازه، باید سری یا نوک فک (Anvil) مربوط به آن اندازه را روی پراب و فک نصب کرد.

گیج بلوک آسیمتو

  • ۰۳/۰۵/۰۹
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی