mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

mahd abzar

سایت فروش ابزارآلات صنعتی از برندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

قیمت سختی سنج لاستیک و پلاستیک اینسایز

سختی‌سنج لاستیک و پلاستیک اینسایز، که به نام Insize Durometer نیز شناخته می‌شود، ابزاری مهم برای اندازه‌گیری سختی مواد پلیمری، لاستیک و پلاستیک است. این دستگاه‌ها در صنایع مختلف، از جمله خودروسازی و تولید قطعات پلاستیکی، کاربرد فراوانی دارند. عملکرد این سختی‌سنج به این صورت است که با اعمال فشار معین بر روی سطح مواد، مقاومت آن‌ها در برابر تغییر شکل یا نفوذ را اندازه‌گیری می‌کند.

خرید ابزار کارگاهی بیگ رد 

با توجه به طراحی ارگونومیک، دقت بالا و کیفیت ساخت مطلوب، سختی‌سنج‌های اینسایز از محبوب‌ترین ابزارها در این حوزه به شمار می‌روند. برای خرید سختی‌سنج لاستیک و پلاستیک اینسایز، در نظر گرفتن قیمت آن بسیار مهم است. قیمت سختی‌سنج لاستیک و پلاستیک اینسایز به عوامل متعددی وابسته است، از جمله نوع دستگاه (دیجیتال یا آنالوگ)، ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های جانبی آن.

گیج بلوک آسیمتو

سختی‌سنج‌های دیجیتال معمولاً قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های آنالوگ دارند و نوسانات ارز و شرایط واردات نیز بر قیمت این محصولات تأثیر می‌گذارد. برای سفارش سختی‌سنج لاستیک و پلاستیک اینسایز و دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت و ویژگی‌های آن، بهتر است به نمایندگی‌های رسمی اینسایز یا فروشگاه‌های معتبر ابزار دقیق مراجعه کنید.

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • mahdeabzar nayeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی